Quantcast
Browsing all 16 articles
Browse latest View live

Berlin, Kreuzberg

Sobotni poranek był zdecydowanie zimniejszy, niż myślałyśmy. Początkowo chciałam sama wyruszyć na miasto i zatopić się w nim ze słuchawkami na uszach, ale Czeszki – Kamila i Lily – dziewczyny, które...

Amsterdam

Wiele razy stopowałam już po Holandii i kilka razy miałam okazję odwiedzenia Amsterdamu, lecz nigdy z niej nie skorzystałam. Początkowo miałam jechać do Londynu, lecz wyszło tak, że spakowałam się i...

Tanie podróżowanie. Loty za 1 zł i inne sposoby na lowcostowe tripy.

Dostaję wiele wiadomości i pytań odnośnie sposobów na tanie podróżowanie i postanowiłam ‚odświeżyć’ swój stary wpis i zaktualizować go o nowe informacje. Od kilku lat podróżuję nie tylko autostopem,...

Amsterdam part 2

Kiedy obudziłam się drugiego dnia rano mojego hosta już nie było, bo poszedł na uczelnię. Ogarnęłam się szybko i przed 10 byłam gotowa na zwiedzanie. Dostałam mapę, a także kartę do każdego muzeum w...

Berlin – dzień trzeci

Po wizycie na Kreuzbergu postanowiłyśmy pojechać w stronę centrum. Po drodze zatrzymałyśmy się na Frankfurter Tor, żeby pójść do Humany. Widziałam wcześniej ich sklepy w Europie, więc tym bardziej...

View Article

VI Moje 21 urodziny w Barcelonie i dziwny powrót do domu.

Nadchodzi maj, a wraz z nim nachodzą mnie duże wątpliwości. Nie wiem czy chcę dalej kontynuować swoją podróż, nie chcę już spać pod chmurką i być zależna tylko od tego ile ‚zarobię’ na bańkach. Bardzo...

O pakowaniu i Karmie.

Karma. To słowo znaczy dla mnie bardzo dużo. Mam respekt do Karmy. Wiem, że bez niej nic nie osiągnęłabym. Nie dostałabym tyle rzeczy, nie nadarzyłyby się pewne okazje. Z kimkolwiek rozmawiam i...

Uprowadzona do Maroka. Autostopem na Gibraltar

Ostatnio miałam twórczą noc i opisałam najbardziej przerażający autostop mojego życia, trochę się rozpisałam, więc tylko dla wytrwałych:D Dodam, że teraz mam z tego bekę i zastanawiam się czy wtedy nie...

14 Pytań Do Podróżniczki – autostop, bańki mydlane i jak przetrwać w drodze

W ciągu ostatniego roku nie dostałam od Was tylu wiadomości, ile w te wakacje łącznie ;-) Pytacie mnie o różne rzeczy związane z autostopem, bańkami, gdzie szukać noclegu itp. Postanowiłam więc...

View Article

Gibraltar – przeprowadzka na łódź, początki jachtostopu

CZĘŚĆ PIERWSZA TUTAJ :) Słońce wzeszło już dobrą godzinę temu i promienie słońca zaczynają drażnić moje powieki, dając znać, że czas wstawać. Zawijam się w mój kolorowy koc, który dostałam w Barcelonie...

Gibraltar – O chłopaku, który jechał autostopem na Antarktydę napić się wódki...

Jeśli tu już jesteś, to najpierw przeczytaj: część pierwszą część drugą Kiedy budzę się rano.. RANO.. jest 11.30. Kto mnie zna, ten wie, że uwielbiam spać. Tym bardziej kiedy kołyszę się na łóżku w...

Wiedeń – migawki

W 2012 miałam okazję ‚pomieszkać’ w centrum Wiednia przez kilkanaście dni. Pojechałam tam do pracy, ale niestety na miejscu warunki okazały się inne niż oczekiwane. A że mnie nie można przekupić...

Gibraltar to nie tylko małpy.

Nazareth house i wycieczka na skałę. To był pierwszy raz kiedy miałam iść od Nazareth House. To taki ośrodek, gdzie można dostać ciepły posiłek i posiedzieć sobie w spokoju z kawą ;-) Dawid był już tam...

Aarhus, Dania

‚Jakoś to będzie..’ – pomyślałam, kiedy ostatniego dnia sierpnia pakowałam swój plecak. Nie wiedziałam kiedy wrócę, ale i tak nie brałam ze sobą śpiwora ani namiotu, licząc na dobrych ludzi i swoją...

Opuszczam Gibraltar – wrzesień 2015

Był już prawie październik i sezon jachtostopowy miał się rozkręcić, a ja dalej, pomimo dobrych zamiarów, nie miałam ekwipunku. Kolejna kwestia była taka, że kiedy ostatnio byłam w domu w czerwcu,...

Lecę do Ameryki!

Kiedy ponad 5 lat temu zaczęłam pisać tego bloga, moim celem było zostanie au pair w Stanach Zjednoczonych. Znalazłam agencję organizującą takie wyjazdy, wypełniłam tony dokumentów, referencji,...